TUESDAY SEPTEMBER 16, 2014

Number 24: My hobbies.

Oli aika villi viikonloppu. Pelkästään yhteen päivään mahtui jalan murtuminen ja puhelimen tippuminen vessanpönttöön. Siis minun puhelimeni putosi vessanpönttöön ja pikkuveljen jalka murtui. Suuri tragedia aiheutti sen että nyt käytössä Lumia - WUHUU!. No näillä mennään.
Mutta, vähän harrastuksistani. Harrastan ratsastusta /kuten varmaan on tullut ilmi jotain kautta/ ja jotain niinkin erikoista kuin sanataidetta. /+kaikkea mitä vähän huvittaa, heh./
Ratsastuksessa rakastan hyppäämistä, mutta nyt hyppyhevoseni on valitettavasti lomalla :( Joten olen kokeillut vähän eri hevosia tässä uudella kaudella. Ensimmäisessä kuvassa onkin uusi rakkauteni Daisy, joka on aivan mahtava hevonen, juuri sopivasti haasetta tälle vuodelle ja tulevalle. Mun ratsastusryhmässä on mulle älyttömän tärkeitä ihmisiä ja meistä on tullut tosi hyviä ystäviä vuosien kuluessa. Oon mä tainnut yhdeksässä vuodessa jonkun verran ratsastajanakin kehittynyt.

Sanataide on suurimmalle osalle ihmisistä aivan uppo-outo ajanviete, joten sitä hieman avaan teille täällä. Sanataide on siis kirjoittamisen harjoittamista, aika luovaa toimintaa siis. Ei mitään nörtteilyä vaan supermukavaa tekemistä ja siitäkin ryhmästä oon ihania ystäviä saanut. 'Saniksen' avulla todennäköisesti myös varmaan pääsin Kallion lukioonkin! 
Kyselkää ihan vapaasti harrastuksistani, vastaan parhaani mukaan teille!
/Minä (aina ilmeikäs) ja Daisy + ihana Milla ja Carlos. Puspus/

No comments:

Post a Comment