WEDNESDAY OCTOBER 1, 2014

Number 26.

Hejssan! Heti alkuun mä pahottelen näitten kuvien karseeta väritystä, edelleenkään mun kone ei toimi ihan niiku pitäisi, eikä tallenna muokattuja kuvia. Tai sitten tallentaa, mutta minne?! Huoh, tää menee kyllä kovaa ohi mun ymmärryksen. Mutta ollaan positiivisia, eka koeviikko meni ihan mahtavasti, ehkä senkin takia että vietin kolme päivää lomaillessa ja meillä oli vain kolme koetta - heh. Teatterin ja kirjallisen ilmaisun palautteet oli laitettu samoille päiville kokeiden kanssa joten vartiksi ei tarvinnut kouluun ilmestyä. Itse kokeetkin menivät ihan jees tai siltä se ainakin tuntuu. Sen näkee sitten kun tulokset tulevat. 
Kaiken lisäksi oon reissanut Helsingistä Turkuun pari kertaa. Eilen //tiistaina// melkein eksyinkin yrittäessäni seikkailla Onni bussin päätepysäkiltä keskustaa kohti. Onneksi opas tuli vastaan, eikä loppupäivä mennyt hukkaan.

Oon totaalisen superihastunut mun vaaleisiin boyfriend farkkuihin jotka sopii ihan minkä kanssa vaan. On tullut kokeiltua erilaisia yhdistelmiä, mutta nopeasti laskeutuvan pimeyden takia ne on useimmiten jäänyt kuvaamatta - harmittaa! Nää kuvat on tosiaan muutaman päivän vanhoja, eikä niitä ole muokattu, sorry.

No comments:

Post a Comment